Tropiske planter med masser af lys!

Tropica Aquarium Plants A/S sælger tropiske akvarieplanter i en specialudviklet emballage, som sikrer helt rene og friske planter fyldt med energi i akvariet. Det er en helt ny og unik måde at sælge akvarieplanter på, og det kræver selvsagt et helt unikt salgsdisplay.

“Vi søgte en stilren, permanent, økonomisk og funktionel displayløsning” siger Knud Libak, Head of Sales and Marketing hos Tropica Aquarium Plants.

Samarbejdet med Nordshop Display har være supergodt, konstruktivt og har resulteret i et innovativt display. Det var vigtigt for os at displayet er enkelt og understøtter vores virksomhedsprofil. Udstansningerne i søjlerne til de flytbare hylder er på elegant vis skjult i to smalle slidser.

Displayet med akvarieplanter skal stå der hvor butikkerne har akvarier. Et område der ofte er mørkt og det er derfor vigtigt med et godt integreret lys på displayet. Derudover skulle displayet signalere at vi sælger levende organiske planter. Helene Holmgaard Dybdal fra Nordshop Display anbefalede en plade i birkekrydsfiner med direkte UV-print og en fin udfræsning med mulighed for at skifte image. En meget autentisk og sammenhængende løsning.

Vi har kunder i hele verden og vi er derfor ekstra glade for at displayet er let og billigt at distribuere, og naturligvis let at samle for butikkerne.

Alt i alt en superflot løsning som kunderne er yderst tilfredse med, – det indebærer at vi altid får en god placering i butikkerne.

Knud Libak / Head of Sales and Marketing hos Tropica Aquarium Plants.
Online katalog touchscreen

Isabella – online katalog og oversigt på stor touchskærm

Vi hos Isabella, (Dansk producent af fortelte, campingudstyr og Camp-let vogne), har med 4 datterselskaber, importører og forhandlere i 45 lande, et stort kundegrundlag på mange sprog. Udvikling og trykning af kataloger har i mange år være et meget krævende arbejde for os, med stort ressourceforbrug til følge. Trykningen har naturligvis også været en rigtig stor post på marketingbudgettet.

For at imødekomme større fleksibilitet og kundetilpassede produkt informationsløsninger har vi hos Isabella taget et strategisk skifte i kommunikationen ude hos forhandlerne i Europa. Efter en ny udvikling af vores hjemmeside, valgte vi at gå all-in på en digital kommunikationsløsning, der indeholder mange flere brugermuligheder for kunderne, end det printede katalog.

Løsningen blev en stor touch skærm ude hos den enkelte forhandler. En langsigtet investering, der tilgodeser kunder og forhandlere. Touch skærmen ude hos forhandleren er koblet direkte op på Isabellá´s hjemmeside. Opdateringer, tilpasninger og eventuelle produkt- og prisændringer opdateres live. Løsningen giver forhandlerne/kunderne mulighed for visuelt at se de specifikke produkt ønsker, lave valg og tilvalg – fuldstændig på samme måde som når der købes biler.  Vi søgte en stationær elegant løsning, der kunne passe præcis til forhandlernes behov, uden at skille sig for meget ud.

I samarbejde med vores digitale leverandør stod vi selv for indkøb af skærme og computere og fik i tæt samarbejde med Nordshop Display designet og udviklet vores stander præcis til vores behov, – til og med billigere end de standardløsninger der findes på markedet. Vi var igennem nogen ændringer undervejs i processen og Nordshop Display kom med pragmatiske og stilrene løsning og sørgede for at inkorporere de funktioner som var nødvendig for at få det optimale resultat.

Det diskrete design og funktionelle egenskaber fungerer optimalt og vi er yderst tilfreds med det endelige resultat.

Torben Ravn / Marketing Manager - Isabella Group
GroundPlug display
GroundPlug monterings display

GroundPlug® – et fundament til et godt samarbejde.

Efter at have landet en aftale med STARK havde vi brug for at udvikle et præsentationsdisplay, der samtidig kunne fungere som opbevaring/lagerdisplay.

GroundPlug® er et relativt nyt produkt på markedet, så for os var det vigtigt at vi kunne øge indkøbernes såvel som håndværkernes kendskab til produktet, skabe et overblik over vores produktsortiment og samtidig yde den nødvendige tekniske information, når der skulle træffes produktvalg i butikken.

Efter at have kontaktet flere producenter af displays, faldt valget på Nordshop Display A/S
Vi fandt hurtigt ud af, at vi havde samme grundværdier og deres konstruktive og vedholdende tilgang til udviklingsfasen hjalp os til at træffe kvalificerede beslutninger.

Vores erfaring med udvikling af displays og eksponering er begrænset, men vi blev godt hjulpet på vej af kompetent rådgivning hvor det store overblik og den funktionelle del var essentiel.
GroundPlug®’s produkter er tunge og de galvaniserede overflader er hårde ved displayet.

Gummimåtter med dørk-plade mønster, sortbejdset birkekrydsfiner med logo tryk og kraftige ophæng der holder produkterne adskilt, er bare nogen af løsningerne vi er godt tilfredse med.
Nordshop Display´s kreative og tekniske tilgang gjorde, at vi fandt frem til flere pragmatiske løsninger helt i tråd med vores profil. F. eks. Blev der lavet en skuffe i den nederste 1/3 der kan trækkes ud og indeholde ekstra lager.
Der blev fra begge sider arbejdet intens med at få løsningen færdig med den meget korte deadline vi havde aftalt med STARK.

Nordshop Display har ud over at producere delene i metal og træ, delsamlet displayet med datalister, tekniske produktark, og sørget for forsendelse til de enkelte STARK butikker.
Knapt var hyldeforkanterne tørre i trykken før Nordshop´s montører stod i STARK for at samle og opstille displayene og fylde dem op med varer.

Med reolen fra Nordshop Display er vi kommet rigtig godt fra start. Vi vil helt klart anbefale Nordshop Display til andre. STARK’s Butikker synes, at de har fået et super flot display, der næsten sælger varerne af sig selv – og kunderne er ligeledes begejstrede for den flotte udstilling.

Stephanie Rødskov / GroundPlug®General Manager