Præsentationsdisplay

Som navnet siger, handler det om at præsentere. Disse displays indeholder ikke nødvendigvis salgsenhederne. Her er fokus på den optimale præsentation af brandet eller produktet. Dette betyder fx:

  • At du giver dine kunder mulighed for at stille helt skarpt på det, du ønsker, at de skal stille skarpt på.
  • At du kan Det kan være storytelling,
  • At der kan være fokus på tekniske funktioner
  • At du kan give kunderne overblik over muligheder m.m. ’
  • Mulighed for at interagere intuitivt og oplevelsesorienteret med dine kunder med fx touchskærme, ’Try-Me’ funktioner osv.
  • Kunderne kager tydeligere stilling til produktet

Galleri

Søger du en samarbejdspartner til at hjælpe med en salgsdisplayløsning?

Kontakt os i dag. Vi besvarer alle henvendelser inden for 24 timer på hverdage. 





    Vores kunder

    Her er nogle af de kunder vi hjælper med branding, synlighed og mersalg. Opgaverne er mangeartede og vi kan sikkert også sagtens hjælpe dig.